Po návratu do České republiky začal vést nový magisterský obor se zaměřením na tvorbu skla při Univerzitě Tomáše Bati ve Zlíně. Svůj vlastní přístup a pedagogické cíle popisuje slovy: „Práce v ateliéru vede studenty k vnímání jednoty a úzkého vztahu mezi člověkem a přírodou. Pomáhá jim vnímat a chápat hmotu, barvu a prostor. Umožňuje studentům překročit hranice jejich vnímání za rámec navrženého objektu a vymezit jej v rámci architektury.“ Vystavoval na řadě samostatných i skupinových výstav v České republice i v zahraničí. Například v Londýně, norském Bergenu, Nizozemsku, Štrasburku, USA, Dánsku a dalších místech. Získal také ocenění a stipendia, například ateliérovou cenu na New Yorské univerzitě, Hlávkovo nebo Fullbrightovo stipendium. Jako autor se uplatňuje v kresbě a tvorbě sochařských a sklářských artefaktů, soustředí se na propojení skla a architektury. Jeho umělecký přístup navazuje na zkušenosti ze směru nová věcnost, realizace a výstavy často reflektují směry site specific.
Autor: Markéta Hamzová